på spåret rules

hejje

shit vilken bakisdag idag. Lyckades ta mig ut och åkte till Skärholmen och var nog faan in på varenda affär typ, näe men nästan hehe.
Köpte en svart kort jeanskjol, provat milj svarta kjolar idag, men denna var mkt bra!
Var tillbaka till Weekday igår med mina trasiga jeans iallafall, men tjejen i kassan var så jäkla envis, först tänkte hon ge mig ett par NYA jeans, men jag vägrade ta emot dom, så nu har jag ett tillgodokvitto på Weekday som jag gärna säljer om det finns nåt intresse?

hittat en askul sida med massa reklammusik! Jag blir ofta sådär när jag ser reklamer att jag vill veta vad det är för låt, om den är bra vill säga...  och nu behöver jag aldrig mer tänka så mycket på det. Mycket underhållande sida med Youtube klipp.

Haha, jag har kommit på en till Tv-serie jag följer. Dettta går egentligen emot hela min fjortisimage haha. På spåret! Ja, jag är allvarlig. Typ världens bästa frågeprogram. Sanslöst allmänbildande, och sen är Björn Hellberg så himla rolig hihi. Kollade nyss på avsnittet från igår, skrattade ihjäl mig hehe.

Nu ska jag sova, ska jobba imorrn bitti, eller det blir nog hela dagen...




snygga Lizzy Caplan

Gonatt darlings

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0