tisdag igen

Idag har jag shoppat! äntligen hittat ett par svarta snygga tajta jeans, riktigt nöjd. Sen gör det ju knappast saken sämre att jag köpt Världens snyggaste "tröja" idag, shit pommes frites! Faan va jag älskar Carlings. Töjde öronen oxå, tunnlarna närmar sig...  :D

Mycket trevlig fika blev det oxå. Nu är jag satans trött och ska strax krypa ner i sängen, skönt... Och jag är ledig imorrn! helt fantastiskt!
Ska till veterinären med en av mina katter, hoppas det går bra....annars vet jag inte vad jag tar mig till. Mina kärlekar, jag kan inte leva utan dom. Men jag känner på mig att det går bra :D

Så ska jag förhoppningsvis få åka och storhandla på min favoritaffär IcaMaxi hihi. Och träffa världens bästa tjej. Du är guld värd!


Kännetecken på en psykopat:
 Munvig och charmig
Ständigt behov av spänning och nya impulser
Bristande ansvar för egna handlingar
Mytomani, ljuger lätt och trovärdigt
Svekfull och manipulativ
Egocentrisk och grandios
Saknar helt ... Read Moreånger och skuldkänslor
Empatistörning (dålig inlevelseförmåga)
Parasiterande livsstil/lever genom andra
Bristande kontroll över beteendet, lättväckt aggressivitet
Promiskuöst och egoistiskt sexualliv
Tidiga beteendeproblem (före tolv års ålder)
Kortsiktigt agerande, bristande långsiktig planering
Impulsivitet
Flackt känsloliv
Frekventa äktenskap och samboförhållanden
Ansvarslöst föräldraskap
Ungdomskriminalitet (före 15 års ålder)
Nya kriminella handlingar under permission
Flera typer av lagbrott bland de följande tio: inbrott, rån, narkotika, olaga frihetsberövande, mord eller mordförsök, olaga vapeninnehav, sexualbrott, grov oaktsamhet, bedrägeri

läskigt jue.


Gonatt mina vänner! puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0