pain

Vaknade idag med sjuklig smärta i nacke, rygg, höger axel och hela högerarmen,  Kunde typ inte röra mig! Igår hade jag ont i nacken, men idag är det inte att leka med. Fattar inte vad jag gjort! Eller jo, kanske.
Gjorde cheesecake igår, och jag som knappt har några hushållsmaskiner eftersom jag sällan lagar mat, och ännu mer sällan bakar och så, vispade ju allting för hand, bla 3 dl grädde. Det var ju lite jobbigt , men mest för handen. Antar att detta är anldeningen till min smärta idag.
Och jag ville bara skjuta mig själv idag när jag insåg att, vänta här nu,hmmm...jag hade väl en elvisp, och självklart, där längst inne i ett skåp låg den! Gah! helvete va arg jag blev. Knaprat i mig en Alvedon och nu kan jag åtminstone röra mig, typ. Faan oxå.

Hursomhelst, min cheesecake blev helt underbar! sjukligt gott!
Nu väntar söndagsmiddag med potatisgratäng, kött och bea. Och sen cheesecake till efterrätt, mumma!

Senare idag ska jag (!) kolla på innebandy med min vän Bullen, hon lockade med att det finns en massa heta brudar, hehe. Jag är verkligen ingen sportmänniska, och innebandy är väldigt tråkigt, men men, det är typ där jag bor så jag behöver inte förflytta mig så långt iaf.

Annars jobbar jag för det mesta. Har töjt mina öron lite till nu. väntar bara till jag får sätta i mina tunnlar med strass, det kommer bli så fint!

Nu ska jag käka och kolla Mad Men.

bajs bajs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0