vecka 48

nu börjar jag bli lite seg på det här känner jag. beror på att jag mest jobbar tror jag. jaja.

hmmm... vad har hänt?
 
haft en skön helg. gjorde ännu en cheesecake igår, denna gång med hjälp av min kära vän elvispen... lika god som den förra blev kakan iallafall, mumma!

köpte även sötaste chokladkalendern, titta!

me love Hello Kitty

träffat mina underbara vänner Anna och Sara oxå. Och fy vad jag saknar dom. Måste göra en uppryckning när det gäller detta. Snackade skit, åt pizza och det kändes som det alltid gör, roligt som attan! synd bara att det blir så sällan.

Idag har jag jobbat, ovanligt...  hysterisk helg på centralen. Löning och folk blir som galna i att äta och fika. Och åka tåg och buss tydligen.

Denna vecka har även bjudit på pengatjafs med en kompis. Suck. Less blir jag. Sånt orkar jag verkligen inte med.

Måste bara visa hur min gulliga älskling låg och sov i sängen idag hihi

Siroco. hehe, världens sötaste.

Och såhär kan det se ut när jag ska försöka sitta vid datan:


normala katter jag har eller hur? ser ut som kaniner eller nåt m framtassarna sådär.
haha. Mina kärlekar.

Så, nu har jag uppdaterat lite.

nattinatt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0