XoXo

Med risk för att det kan tros att jag inte har något annat intresse än att kolla på serier...
I fucking love Gossip Girl!!!!
Jag trodde inte det kunde bli så mycket bättre men ack så fel jag hade, hehe. Jenny & Nate! ah, fantastiskt...


hon är sanslöst snygg...

och han! Gsus. om jag någon gång vill ha en kille så väljer jag lätt honom...

och så dom två tillsammans, kan det bli bättre lixom?!

Dom 3 senaste avsnitten är grymma, Jenny är grym! kan knappt vänta till nästa avsnitt...

http://www.youtube.com/watch?v=LxLXnccO5fQ

och musiken! alltså jag kommer inte på en enda dålig grej med den här serien. Jo. Det vore så jävla mycket trevligare om det kom nya avsnitt varje dag!

Nu måste jag sova, massa jobb den här veckan, Ny chef också. Spännande. Kommer sakna min knäppa chef massor.

Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0