britney vs christina analys

Yes, då har dom gjort det igen, brudarna. Släppt en varsin låt ungefär samtidigt, Planerar dom sånt fortfarande? Herregud, det känns ju lite som dom inte riktigt spelar i samma liga längre. Eller? Jag menar, den ena åker in och ut på hem o droger allt typ,  scandal efter scandal kör Brittan på. Christina har ju blivit värsta seriös och skaffat barn o grejer, visserligen har ju Britney också barn, men, hrm, vet inte om hon riktigt tänkte efter innan hon bestämde sig för att bli mamma...tråkigt att Britney blivit sån WT, hon var ju grym ett tag. Alltså hon gör ju fortfarande musik som säljer, men för övrigt. Jag var och såg henne i Globen 2004, jag och min mamma =0)  (har även sett Westlife med min kära mor, grejen är, det är hon som velat se dom, på riktigt) Nu låter det kanske som jag är ett jätte Fan av Britney, så är icke fallet. Hon gör grym frestarmusik (hehe) och hon var faktiskt riktigt rolig också, tills hon träffade KFed, han smittade henne ordentligt med WT bakterien.
Men shit vad mycket Britney snack det blev nu, Gomorron lixom, var i helvete kom allt detta ifrån såhär tidigt? nyvaken och spottar ur mig sånt här haha. Det kan vara det viktigaste samtalsämnet idag jue...
Hursomhelst är bådas nya låtar grymma, frestarlåtar!

Ledig idag! Fiii Faan va skönt! slappa och glo på serier och äta. och sova, bara vara hemma och ta det lugnt. Med mina älskade lurvar.
Vaknade av ett erbjudande om att få mitt hår stylat eller nåt. Men lite mer extremt än vad jag har lust med för tillfället, så jag tackade nej. Väntar på att bli slingad nu istället.


haha kolla in knasbollarna. kärlek lixom.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0