linds + sam

Lindsay Lohan har alltid varit en favorit. Hon är sjukt snygg verkligen. Sen har hon huvudrollen i en av mina favoritfilmer "Mean Girls" så jävla grym film. Annras har hon väl inte direkt gjort nån höjdarrulle. Bara såna tramsfilmer som "freaky friday", "herbie - fully loaded"(tror den heter så) och sen den där hon spelar ett fan till nån artist som hon är besatt av. Usch, riktigt dåliga filmer. Men hon har gjort bra låtar också, faktiskt. Ja, jag har som sagt gillat henne ett tag. Och nu! har hon gått och blivit tillsammans med Samantha Ronson! typ en av dom coolaste brudarna. Shit vad dom är snygga och häftiga ihop. Hoppas dom håller ett tag, men det verkar väl tveksamt iochförsig. Anywho. Dom är grymma ihop!

Kolla in babesen lixom!


Jag ska också hitta en assnygg grym tjej. Sen nån gång. Nu orkar jag inte. Det här året har varit tillräckligt förjävligt förhållandemässigt. Jag älskar att vara singel, jag vill verkligen inte ha någon jag måste ta hänsyn till, för tillfället. Jag vill bara vara jag ett tag nu. Göra vad jag vill, när jag vill, hur jag vill. Sen kan det vara förjävla tråkigt att vara singel ibland också. När man bara vill ligga i soffan och vara nära någon. Eller en hel dag i sängen med en het tjej...

Åter till Gossip Girl nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0