Mad Men

Hello

Måndag igen, sjukskrev mig för idag, mår verkligen inte bra, min hals alltså, shit. Blev väckt av min chef 7.45 imorse, trots att jag blev lovad att inte behöva komma in till jobbet alls idag, så blev jag i stort sett tvungen, så jag fick tvinga upp mig, för att vara på jobbet i typ 2 timmar imorse. Tack tjejen som orsakade detta, snällt, verkligen...
Åkte hem bums när jag var klar. Legat i soffan och frusit och sovit hela dagen.

Jag såg på Kulturnyheterna för några veckor sedan, där det diskuterades om en Amerikansk serie som utspelar sig på Manhattan på 60-talet. Fick se några klipp, och fick även höra att den har samma skapare som "Sopranos". Verkade ju väldigt intressant, så idag har jag kört igenom 5 avsnitt. Jäklarns vilken bra serie! Snygg som fasen, skön musik och skön stämning. Nu är jag fast hehe. Vill bara se mer och mer. Och jag har ju all tid i världen nu när jag är hemma sjuk. Glass, Mad Men och min soffa, helt okej faktiskt. Även fast det skulle vara mysigt med sällskap ;)




Don Draper & hans Fru Betty

Tillbaka till avsnitt 6 nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0