sick and tired

Ännu en helg till ända.

Igår blev jag klippt, jättefint! men tyvärr önskar jag att jag hade långt hår. Fy vad jag vill det nu. Långt och blont. Det är mitt projekt för tillfället.
Lite konstig lördagkväll, men väldigt trevlig och mysig.

Idag var det jobb igen, men inte mycket att göra, så gick hem 2 timmar tidigare än planerat. Var/är så sjukt trött, inte mycket sömn har det blivit denna helg heller, suck...när ska jag börja gå och lägga mig tidigt?

Har ett störningsmoment på hjärnan för tillfället. Vill bara få det ur världen, Nu.

Näe nu ska jag surfa runt och kolla lite jackor, ska köpa mig en ordentligt varm vinterjacka, som jag ska ha i flera år, så måste kolla utbudet.

Nu vill jag bara att det ska bli fredag!! Kul som faan kommer det bli!


 

I feel so untouched
And I want you so much
That I just can't resist you
It's not enough to say that I miss you
I feel so untouched right now
Need you so much somehow
I can't forget you
I've gone crazy from the moment I met you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0