wacko wednesday

En blogg är en blogg, en sida på nätet du kan läsa om du vill, när du vill. Det är inget papper någon trycker upp i ditt ansikte och tvingar dig att läsa! Är du inte intresserad? fine, då kan du ju besöka någon annan mer intressant sida eller nåt. Eller gå ut och spela fotboll... Orka gnälla över folk som bloggar. Det är upp till var och en, precis som det är upp till var och en att läsa skiten. Det finns en hel del som bloggar för uppmärksamheten, som gärna skriker ut det över hela världen: Läs min blogg! sen finns även en del som skriver för sin egen skull. Typ istället för dagbok eller liknande.
At the end of the day... Om du tycker det är så jävla tråkigt, meningslöst och intetsägande, gör något vettigare då. Nobody makes you do it. Jag har också åsikter om vissa människor som skriver bajs och inte kan stava och jag vet inte allt vad. Klart det är upp till var och en att ha sin åsikt också om blogging. Så länge det finns ironi och humor så är det hilarious tycker jag.

Nu har jag iallafall jobbat halva min helvetesvecka. Blev kvar på jobbet till tolv inatt, tog taxi hem sen. Alltså, finns det något skönare än att åka taxi??? jag tror fan inte det... Ah! jag önskar jag var miljonär eller mer så jag kunde ha min egen privata chaufför, dygnet runt. Fy Faan va Najs det skulle vara!
Anywho, planen var att jag skulle få gå hem tidigt idag och sova och typ dö, men NoNo. Jag blev kvar hela dan... Men imorrn är jag ledig och ska sova! hela dagen! shit jag har sömn sen typ 2 månader tillbaka att ta igen. Man kan inte göra så va? Jag är lixom så trött ibland på dagarna att jag känner mig svimfärdig och får yrselattacker. Det är inte bra förstår jag. Jag måste börja lägga mig i tid på kvällarna helt enkelt. Till saken hör ju också att jag har ett jobb där jag står, går eller springer typ 9 timmar om dagen. Bara det blir man ju helt slut av. Men för det mesta är det kul som fan.

Nu en dusch och sen hittar jag väl på något annat som håller mig vaken antar jag...


 
Did I make it that easy
To walk right in and out of my life?






 



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0