blaj blaj

hey hey hey...
Ja då ska jag tillbaka till jobbet imorrn då, inte för jag vet hur det ska gå till, känner mig låååångt ifrån frisk, tvärtom, inatt blev de inte mycket sömn, hostade sönder mig typ... är så "öm" i typ gommen och halsen, och så gör det såklart ont i öronen...näe det här är verkligen inte roligt nånstans, bläääääsch. Ska dessutom jobba sent imorrn och inventera och grejer, suck...får knapra alvedon så fixar det sig nog.
Jag har pressat egen jos i några dagar nu, apelsin- och citron jos, behövligt med vitaminer nu, speciellt eftersom jag knappt äter någon frukt heller. Måste börja med det, tycker typ bara om kiwi och plommon, och såklart nektariner, men dom finns ju inte nu tyvärr.
Apelsiner och clementiner klarar jag inte för "skinnet" alltså det vita lixom, fy fan, jag får kväljningar bara av att tänka på det. Banan är äckligt. Äpplen, då ska dom va gröna o lite sura, men då får jag ont i magen så det är ju inte heller bra. Vad finns det mer? Päron, ja om dom är saftiga och ganska mjuka. Kiwi är bäst, riktigt gott! det ska jag äta imorrn!

Så är jag lite deppig för jag vill ha mitt långa hår igen...ska göra nå kul m håret nästa lön iaf, lite olika slingor vill jag ha tror jag. Sagt det i flera år men det har aldrig blivit av tidigare, men nu så ska det fixas, hoppas jag.

Om två månader är det nyårsafton kom jag på. Undra vad man ska hitta på i år? Egentligen är jag ganska emot alla högtider, framför allt midsommar och nyår, det blir så stor grej av en vanlig kväll, helt onödigt, för oftast har man så höga förväntningar så allt blir bara paj till slut ändå...Skulle vilja sitta och käka middag typ några stycken bara, typ snacka och spela spel eller liknande. jaja det visar sig, det är ju ett tag kvar ändå.




Straight?
So is spaghetti until you heat it up!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0