min drog

min hals är inte så mycket bättre idag tyvärr. jag sjöng lite singstar igår så jag får väl skylla mig lite själv antar jag.
haft lite nostalgi morgon idag, kollat på´klipp från gamla tv-serier jag såg när jag var liten. Toffelhjältarna, med Martyna som jag var lite smått kär i. Solstollarna, svenska sesam, dårfinkar och dönickar, ebba och didrik, bullen med klassliv, varuhuset och en hel del andra serier. Tv var så mycket bättre när man var liten. Barnprogrammen framför allt! Idag finns ju inte alls lika bra barnprogram ju. Sen så är det ganska frustrerande för det finns så många program man kommer ihåg lite av, men man vet inte vad det hette. Sånt kan göra mig galen!
Försöker länka till en grej, men det funkar inte, grr...får testa igen med det senare då.

Idag ska jag ligga i soffan och köra igenom Heroes från början. Jag har aldrig i hela mitt liv sett en så bra serie som Heroes! Sjukt spännande och totalt oförutsägbart. Den gör såna vändningar så man knappt hinner med. Nu i dom nya avsnitten i säsong 3 har dom hittat riktigt läskiga människor, jag blir nästan äcklad, men måste kolla ändå, för det är så satans grymt! Heroes är min drog. Jag klarar mig verkligen inte utan den serien alltså. Längesen något program fick mig så fast. Inte sen BH 90210 när jag gick i sjuan typ haha.
Ni som missat Heroes har gjort ett fettigt misstag kan jag lova.

nu ska här sovas lite till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0