ännu mer ear candy

Tja...

Pimpat mitt andra öra idag, hade ju från början bara tänkt göra det högra, men idag blev det mitt vänstra. Ska komma ikapp det högra tänkte jag. Ska ju inte töja SÅ himla mycket alls. Har sagt 8, men man vet ju aldrig, sånt där kan ju ändras, kanske mer, kanske mindre, det visar sig...

Var o shoppade igår. Två par stövlar, för 534:- stört billigt. Det hittar man ju oftast inte ens ett par för jue. Hittade oxå lite annat smått och gott. Ska ju ut imorgon, var tvungen att ha en ny Outfit till dess. Vi är hur många som helst från jobbet som ska ut imorgon, så jäkla kul! Får se var vi hamnar allihopa, lite svårt att samsas om ett ställe, vi kommer säkert hamna på alla olika ställen till slut...Men men, huvudsaken är att vi alla träffas ett litet tag på samma ställe iallafall.
Det kommer bli en grym kväll, jag säger bara det...

Mina hörlurar pajade för några veckor sedan! Jag är en sån som älskar hög musik och mycket bas, annars låter jag hellre bli att lyssna, på riktigt alltså! Jag är ju sjukt beroende av musik dessutom, får typ panikattack om jag glömmer min iPod hemma lixom...Så gissa om jag dog när den vänstra "luren" knäcktes av, eller vad man ska säga. Jag har såna ganska stora helsvarta Sony lurar, haft dom i 3 år och dom är helt enkelt grymma! Konstigt att dom hållit så pass länge ändå, med tanke på hur jag förvarat dom i 3 års tid. Inte varit direkt försiktig. Anywho, i typ nåt år har jag suktat efter ett par Rosa Skulls lurar, men har tyckt det varit onödigt att köpa, eftersom jag varit så nöjd med mina. Men nu såg jag ju min chans, Skulls är ju så sjukt snygga!
 



 




 
Kolla in dom där lixom! Shit dom är verkligen galet snygga. Dom överst är ju jag, hihi... Men så fick jag testa min kompis Skulls, efter hon sagt att det inte är så bra ljud i dom, och mycket riktigt! Ljudet är inte ens i närheten av mina Sony, för mindre än halva priset. Fattar ni hur frustrerad jag blev?! Jag vill ju så gärna och har velat så länge, ha dom där astuffa lurarna. Men jag kan ju omöjligt köpa dom fast ljudet suger, så jag köpte exakt likadana som jag hade innan. Och satan vilket ljud det är i dom alltså, inget slår mina svarta Sony till slut ändå alltså...


I love them



Nu till en låt som är så jävla bra!
Tyvärr så är videon inte lika bra, tycker jag, men men...lyssna, om ni inte redan hört den. Å andra sidan så kan man höra den tusen gånger, den är fortfarande grym!


http://www.youtube.com/watch?v=HHhhcKxflMY


bajs bajs





 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0