15 år senare...

Vilken fredagkväll! ojojoj...För första gången sen jag var 15 så blev jag riktigt dålig på fyllan. Sanslöst. Förstår inte riktigt varför heller, jag har druckit betydligt större mängder än igår kväll, men nånting var ju tydligen fel. Haha, stackars Giraffen som fick ta hand om mig, gnällig och ynklig som fan. Och stackars A som fick "nöjet" att ha en däckad Korven sovandes i sin säng. Herregud va orutinerad man kan vara ibland. Men som sagt, det händer inte ofta, det händer i princip aldrig.
Men innan det gick illa var det kul! frestarn & jag på fest, det ni, haha.
Idag mår jag ju mindre bra kan jag ju erkänna...skakig och helt tom i magen, lite rädd för att äta nåt, men nu ska jag strax pallra mig iväg för att köpa nåt att äta ändå. Sen ska jag bli klippt, wiiee!

Imorgon är det jobb som gäller igen, ska bli kul! värsta gänget så det blir toppen!

Den här låten nedanför, har sjukt bra intro...och är även jävligt bra

http://www.youtube.com/watch?v=4NLs3odG2Kc

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0