vinter

Nu vete fasen vad som händer alltså. Har en extrem längtan efter vintern, och snö! Jag har inte på många år velat ha vinter överhuvudtaget. Men nu har nånting hänt som sagt. Tänker tillbaka på alla snöfyllda vintrar från när jag var liten. Vill köpa en gigantisk übervarm vinterjacka, och byxor, Snowjoggings, mössa, vantar. Flytta upp till smällkalla Norrland och bara vara. Riktiga Norrland alltså, inte nå jäkla fjollställe, utan typ, Pite eller Lule eller liknande. Jag skulle behöva några månaders semester och sitta däruppe i lugnet. Kanske jag skulle stanna kvar, kanske skulle jag längta hysteriskt tillbaka till Stockholm, who knows...  Man vet ju inte förrän man provat, eller?
Shit undrar om det är en ordentlig ålderskris jag går igenom nu...på riktigt alltså. Känner mig så oförutsägbar på något sätt. Och förvirrad. Inte i mig själv, utan om saker runtomkring mig typ. Svårt att förklara, speciellt eftersom jag inte riktigt vet vad jag håller på med heller haha.
Äh, tar dagen som den kommer, får väl se var jag hamnar till slut. Har inga direkta band någonstans som håller mig fast. Vänner absolut, men man kan ju faktiskt ha vänner på avstånd också  =)


utanför min lägenhet förrförra vintern


sanslöst vackert




Well well...fortfarande sjuk. Blä. Men börjar iallafall kännas lite bättre nu. Inte den där vidriga smärtan i halsen längre.

Nu ska jag diska lite, sen laga mat. Tror det blir ostfyllda Tortellini med ostsås idag. Mums!

senare darlings...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0