Wanted

Men hallå!! Vem är det som smyger in i min lägenhet och tar mina kläder? Nu är 2 av mina typ favvotröjor spårlöst försvunna... Whoever took it, give it back!
Nej men alltså skumt som faan är det ju. Har verkligen rensat mina garderober, och ingenstans finns dom. Tråkigt också. En av dom var faktiskt ett minne. Som jag gärna ville ha kvar forever.

Jag vill vinna en jäkla massa pengar. Om jag gjorde det skulle jag...

1. Tatuera mig! och det är inte bara en, utan typ 10 stycken...
2. Köpa en ordentlig vinterjacka. Som jag aldrig behöver frysa i. Sett en perfekt Peak. Vill ha!
3. Köpa en lägenhet såklart. En fin liten tvåa i en södernärförort till mitt älskade Stockholm.
4. Betala tillbaka skulder...till typ föräldrar. Som aldrig blir av nu lixom. Jag har ju roligare saker att lägga min lilla lön på.
5. Åka till ett varmt och soligt land! Till Grekland! fast det är ju inte så varmt där på vintern...och jag vill inte flyga längre typ.
6. Åka till Yasuragi! Det kan va det bästa jag gjort någon gång. Grymt! och jag tycker inte ens om massage kan jag      tillägga...
7. Köpa en jäkla massa nya kläder och skor. Me like!
Jag skulle kunna göra den här listan hur lång som helst, men det blir ju lite tråkigt kanske. Så jag stannar där.


 En av mina befintliga tatueringar.

Oh! Ni måste gå in på youtube och söka på Lars Brundin och kolla på alla klipp med honom, Hahaha. Helt stört verkligen. Fan vad jag saknar Killinggänget och deras grejer alltså. Och Hassan! hilarious!

over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0