ännu en sjukdag

Okej.
Jag har en ny idol.
Katrin Zytomierska heter hon.
Så jävla klockren tjej.
Nu låter det kanske som jag träffat henne och blivit bästa kompis med henne, men det har jag inte, tyvärr måste jag erkänna.
Jag skulle vilja vara hennes bästa kompis.
Fast jag skulle bara skratta åt henne hela tiden.
Läs hennes blogg. Läste någonstans häromdagen om nån som tycker att det är onödigt och amatörmässigt att använda svordomar och liknande i bloggar. Tvärtom tycker jag. Jag tycker det är hysteriskt underhållande.
Katrin är hård och skriver ganska många fula ord.
Det är därför jag älskar henne. Ja faktiskt, jag älskar henne, eller hennes sätt att skriva och vara iallafall. Såg henne på TV häromdagen. Skrattade lika mycket då som jag gör nu.

All kärlek till dig Katrin.

Benet är iallafall bättre. Magen är väl lika som förut. Suck. Men imorrn ska jag fan jobba. Trött på att bara vara hemma nu, fy bubblan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0