besatt igen

Nu är jag besatt igen. Jag är expert på det. Denna gång är det miss Keri Hilson som är objektet.
Jag vet jag har sagt det förut, men fy satan vilken jävla platta, "turnin me on" med Lil Wayne e grym, "knock you down" med Kanye och Ne-Yo är helt fantastisk, och "alienated" e som grädden på moset. Förutom dessa, är alla andra låtar oxå sjukt bra. Jag lyssnar typ inte på nånting annat för tillfället.
Dessutom e hon cool


Jag köpte så fina plastglas igår, önskar jag hade mer pengar så jag kunnat köpa fler, blev bara 2 tyvärr. men men... hoppas dom finns kvar när jag fått lön så köper jag 2 eller 4 till.

fina va?

Bagheera och jag bråkar lite varje dag, han ska absolut in bakom TVn och där vill inte jag att han ska vara. Jag försöker oxå klippa klorna och göra ren nosen på honom varje dag, så han ska vänja sig vid att jag petar på honom och så. Det går inte så bra, milt uttryckt. Han är som en ål, och skriker....suck. Vilde!


men söt e han, inget snack om saken

Nu ska jag ut i solen! Dricka kaffe och röka cigaretter, får se vad kvällen bjuder på, lite olika alternativ, men å andra sidan e det ju lördag: the City och Robinson på TV. Skönt det oxå ju.
Får se vad jag känner för helt enkelt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0