invalido

Igår började min mage spöka igen....kände av den lite i lördags oxå, men söndagen var lugn. Igår var det fruktansvärt. Så jag stannade hemma från jobbet idag. ingen större förändring i magen nu direkt. tyvärr...

Och ska det va för jävligt så ska det väl...för idag hände följande:
Jag står i köket och min mobil ligger i vardagsrummet och det ringer, så jag ska lixom skynda mig och halvspringa till den. Bara det att min för långa pyjamas har fastnat på något sätt så jag snubblar, och ramlar ordentligt, i köket. Slår i huvudet i väggen, men den värsta smällen tar knäet. Landar lixom på hela min vänstra sida. Det gjorde så jävla ont så jag började gråta. Rädd blev jag oxå. Sen var det i princip omöjligt när jag skulle ta mig upp från golvet. Fick halvt krypa en bit, lyckas någorlunda sätta mig på min högra sida. Så satt jag ett tag och svor med tårarna rinnande. Till slut tog jag hjälp av väggen och lyckades på nåt sätt ta mig till soffan. Där har jag i princip legat sen dess. Jag kan gå, men absolut inte bra. Det gör satans ont från knäet och neråt. Jag kan nästan inte stödja på benet alls.
Suck.... lägger sig sånt här eller blir det värre dagen efter?

Kollat på L Word, sista avsnitten. Usch så sorgligt. Den bästa serien nånsin.



katherine Moennig. Het som få.

Idag är det lite synd om mig. Men bara lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0