Buster är här!

Äntligen!!
Nu är han här, älskade efterlängtade Buster.
Min bästa vän (som även är min kusin) Titti blev igår mamma!! Buster heter underverket. Har inte pratat med henne ännu, men via mamma har jag fått veta. Eller jag fick ett sms med lite info från Titti igår. Sen en jättesöt bild!
Är ju ingen barnmänniska överhuvudtaget, aldrig varit heller, och kommer nog aldrig bli. Men det här barnet är speciellt. Jag blev jätteblödig och lycklig när jag fick veta igår.
Längtar till jag får åka och hälsa på, tyvärr bor dom lite långt bort, men jag ska ta mig dit så fort jag kan och får. 
Titti  är en av dom viktigaste personerna i mitt liv, en av dom jag verkligen kan prata om allt med. Helt underbar min älskade Titti. Hon är som en syster, fast på ett bättre sätt. Vi växte i princip upp tillsammans, jag var alltid hos dom ute på landet när jag var liten, sån där idyll med bondgård, massa djur, höskulle med lian, och vi körde traktor och åkte hölass. Badade, var ute på gården jämt... den absolut bästa delen av min barndom. Skulle inte byta den mot något i världen. Min moster är världens bästa också! Titti har även 3 bröder, varav den ena är 1 år yngre än jag, den andra 1 år äldre än jag, den tredje är 9 år yngre så han var liksom inte med oss på samma sätt. Dom var som mina syskon när jag var liten, vi lekte jämt.
Tyvärr har vi inte lyckats hålla lika bra kontakt som jag och Titti, men det betyder inte att jag "glömt" dom.
Nu väntar jag på att Titti ska få komma hem från BB och orka prata i telefon.

Idag ska jag dra iväg till en tjej på grillfest, vi är en hel del tjejer som ska dit och sitta ute och grilla och dricka sprit hela dagen. Så najs!!  Vädret är helt underbart!!  Vi ska göra Mojitos, mums. Sen blir det utgång i stan, får se var vi hamnar, men ska jobba imorrn så blir inte sent...

Musiktipset idag är:
Milow - ayo technology

Nu ska jag fixa och dra iväg så snart jag kan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0