I curse the day you were born

Hela familjen var här på besök igår. Äntligen fick jag min underbara TV! kopplad till datan så nu är jag lycklig. Spenderade kvällen i soffan o kollade på allt möjligt. Och åt kebab.
Bla "sex and the city" filmen. Det måste vara en av dom bästa feelgood filmerna nånsin. Samtidigt som den är sorglig. Jag grät och grät. Så mycket i den som rör upp saker i mig. Men jag älskar den. Jag vill vara Carrie, vem vill inte vara det förresten?
Efter den blev det "Juno", som är en av mina favoritfilmer oxå. SÅ underbar film. SÅ cool tjej.

Idag ska jag ut och picknicka i solen. Som vanligt mår jag satans illa på morgonen. Jag fattar inte. Varje morgon samma sak. Och NEJ, jag är inte gravid....  men men det brukar ordna till sig efter några timmar.

Ikväll är det som vanligt "the City" och sen "Robinson".  Det ska jag se. Sen får vi se om det blir häng med fin tjej.... 

Fick ett roligt samtal av min förra chef typ nyss. Han kommer till stockholm i veckan o vi ska ut o göra stan osäker....hehe. Det var längesen. Ska bli kul som fan. Han vet hur man festar ordentligt, och det gör jag med, när jag vill. I kombination kan vad som helst hända...  ser fram emot det. Väldigt.

Musiktipset denna dag är John ME. Den gamla Motorhomes sångaren kör solo, kommer ihåg deras underbara "into the night" med en av dom sorgligaste musikvideosarna nånsin.
Iaf så är  "run" är en av dom bättre låtarna jag hört på mycket mycket länge.

Nu ut i solen!! jag älskar mitt liv! På riktigt alltså. Kan tänka mig att det kanske inte verkar så många gånger, framför alt kan nog mycket jag skriver här tolkas tvärtom... men skenet bedrar :)

tjao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0