love at first sight

Lördag. Fantastiska lördag.

Ikväll ska jag och B. till Berns och se Faithless. Gratis. Annars skulle jag inte gå. Dels för att det är Berns, och dels för att jag inte är nåt speciellt fan av Faithless. Visserligen var det några år sedan jag besökte Berns, så det kan ju ha förändrats, men det tvivlar jag på. Inte min cup of tea helt enkelt. Folket är mitt största problem, men äh, nu ska ju jag dit med B. så det blir bra.

Som vanligt när jag får lön så handlar jag alldeles för mycket på en gång. Var i Skärholmen och köpte 2 tunikor, en kjol, ett par leggings, ett linne och en tröja, som jag är kär i!!

den är så snygg!! kärlek vid första ögonblicket.
Fick direkta flashbacks till typ slutet av 80-talet. Då hade jag såna här i massor. Tjejen som sålde den till mig sa samma sak hehe.
Sen har jag även köpt ett par svarta Converse. Vafan lite tråkigt kan jag tycka, för dom är så jävla inne för tillfället, men jag vill ha dom ändå. Dom är lixom en allround sko så det är ett plus. Jag skiter i att alla andra oxå har såna nu.

Bagheera har bitit, rivit och bråkat med mig sen 8 imorse...så jag måste nog sova lite mer annars kommer jag inte palla ikväll. Nu sover han minsann, på databordet här där jag sitter. Så söt min kille. Även fast jag spelar hög musik. John ME, min nya favorit.
Upptäckte en annan ny favvolåt igår, "energy" med Keri Hilson. Jag har tjatat om hennes "In a perfect world" här tidigare, men jag hittar hela tiden grymma låtar. "energy" har grymma beats och sjuka ljud. Stört bra helt enkelt.

Nu måste jag fixa lite mat, dör av hunger snart.



I wish I could rip out a page of my memory
'cause I put to much energy in him and me
Can't wait till I get through this phase
'cause it's killing me
To bad we can't re-write our own history

Such a mystery when he's here with me
It's hard to believe I'm still lonely
Chance's fading now, patience running out
This ain't how it's supposed to be

I'm having nightmares from sleeping with the enemy
How do we re-reverse the chemistry
I don't want us to be the end of me
This love is taking all of my energy
Energy, my energy
Taking all my energy
Energy, my energy
Taking all of (my energy)

Seems only like yesterday, not even gravity
Could keep your feet off the ground when you go to me
How can two be as one
We've become to divided now
There's no use hiding from my misery

Now I can feel a change in me
And I can't afford to slip much further
From the person I was meant to be
I'm not afraid to walk alone
Not give it up but moving on
Before it gets too deep
'cause you're taking all of my energy

I'm having nightmares from sleeping with the enemy
How do we reverse the chemistry
I don't want us to be the end of me
This love is taking all of my energy

You're killing me
You're taking all of me yeah, oh
This love is taking all of my energy


 


Kommentarer
Postat av: malin

Den va faktiskt söt

2009-04-19 @ 15:06:00
URL: http://malinlindblom.blogg.se/
Postat av: Katja

Fin blogg, snygg tröja ;)

Titta gärna in på min blogg och kommentera vårt billjud ;)

2009-04-19 @ 16:42:06
URL: http://smultronduvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0