Fuck you, its over

måndag. eller? dagarna flyter ihop....
Idag tog B och jag oss upp till söder och köpte glass och satt i solen och åt, mums var det! sen promenerade jag lite innan jag åkte hem.
Min kära vän Sara fyller idag 30, är så avundsjuk på henne för att hon firar sin födelsedag i N.Y. Jag vill oxå!!! Å andra sidan vill jag inte fylla 30...suck. men inget att göra åt saken. bara att acceptera antar jag.

Lördagen bjöd på årets första cykeltur! SÅ skönt verkligen. Handlade på Ica Maxi med Maria wetterstrand, eller -ström? jaja. Försökte kika ifall hon handlade miljömärkt hehe, men ville inte hänga för mycket i hennes kundvagn,en med en sån där liten bil på, där hennes barn satt.
Annars var helgen lugn och skön! med mina älskade lurviga sötnosar.
såhär såg det ut hemma idag:

hehe...

vackra Cosmos i klösträdsgrottan

Den här veckan blir oxå kort, ledig fre-lör-sön. Familjen kommer på besök, med en platt-TV till mig! fabulous!
Lördag ska jag nog picknicka om det blir fint väder, i Tanto, skulle va kul att dra ihop ett jättegäng och hänga där på dagen/eftermiddagen. Sen ska jag kanske träffa fröken vacker, hehe, vet inte vad jag ska hitta på för hemligt namn åt henne. Behöver inte vara hemlig egentligen, men jag vill. Iaf än så länge... får se vad vi hittar på, nåt utan alkohol diskuteras det om. Och det går ju alldeles utmärkt för min del. Får se som sagt.

Nu är jag som vanligt helt slut och ögonen kliar och sängen ropar på mig, men jag vill ju se "ballar av stål" om en halvtimme! haha jag älskar det, Martin Soneby citysport och bitterfittan. Hysteriskt roligt hihi. får se...det gick visst i repris nån dag oxå, utifall jag somnar...

Nu stänger jag den där lådan. Låser. Slänger bort nyckeln. Raderar. För nu har jag fått nog. Ingenting kommer nånsin förändras. Jag vill vara lycklig och må bra. Så enkelt är det.
För att citera Glasvegas - "fuck you, its over"

Nya friska tag imorrn!

gonatt gonatt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0