you got nothing on me

Jaha ja...då var det över för även denna lördag.
Jag kan inte riktigt bestämma mig för om jag tycker det är bra TV, eller om jag kollar för nostalgiska skäl. Kommer ihåg på den gamla goda tiden, Robinsons glansdagar -97, -98 och -99. DÅ var det riktigt bra haha.
Nu idag irriterade jag mig så mycket på en del, förra avsnittet var det jubelidioten Cristian som tog mest energi. Denna lördag var det Mika. Alltså jag vete faan...  jag säger absolut inte att jag är den "brightaste" tjejen på den här planeten, men alltså den där...haha jag skrattade så mycket åt henne. Hon satt där och blev helt förvånad och upprörd för att Erik sa att hon har överklassfasoner och springer runt med pärlhalsband o grejer. Hon förstod det inte alls! haha sen när hon åkt ut så var det i princip så hon beskrev sig själv, att hon gillar att springa runt i klackar osv.... haha rolig tjej lixom. Intelligent.

Shit idag är en sån där dag jag måste ha min iPod på mig hela tiden, t.o.m inomhus. Jag klarar mig inte utan den idag.
Var i helvete skulle jag vara utan musiken?! usch blir ju rädd av att tänka på det...
följande låtar går nu på högvarv i min iPod:

John ME - love is my drug
John ME - run
Eminem feat. Dr Dre & 50 cent - crack a bottle
Beyonce feat. R.Kelly - if I were a boy
Flo Rida - right round
Mando Diao - you got nothing on me
T.I feat. Justin - dead and gone

hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0