090831


Det här är tydligen nån jävla idiotisk trend.
VAD ÄR FEL PÅ ER??!
Ta bort dessa ifrån min åsyn innan jag blir galen på riktigt.
 
Jag satt igår och kollade igenom en massa bloggar som toppar listor över de mest lästa nu.
Tjejerna som är typ i 15årsåldern hoppas man ju bara på att de snart kommer ur de där barnsligheterna, men alltså dom som är runt 20 har jag ju bara lust att ge ett kok stryk, det är det dom behöver.
Det kommer bli massjälvmord om ca 10 år, när dessa flickor vaknar en dag och ser all restylane, silikon och annan skit i spegeln.
Allvarligt talat, vad är det för hjärnlösa brudar? varför spela på att tjejer ska se ut som uppblåsbara plastdockor? VARFÖR? Hur kan man vilja vara så? jag fattar inte. Dessutom bete sig som man inte har någon hjärna överhuvudtaget.
Någon måste banka vett i dessa små blåsta Barbiedockor innan massjälvmorden är här.

Jag önskar att jag kunde låta bli att bry mig och inte bli så upprörd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0