Älskade Pride


Så var det slut på det roliga. Årets höjdpunkter var: tjejfesten på Aladdin, 1500 tjejer var det visst där. Galet kul! och sen då paraden igår såklart! SÅ underbart! Jag tappade bort mina vänner nånstans i Slussen typ, men det gjorde mig inte så mycket, jag hoppade runt och sjöng och var allmänt lycklig ändå. Det är en sån jävla känsla att gå i paraden alltså. Jag vet inte var all min energi kommer ifrån, visserligen var jag alkoholpåverkad men ändå. Det är bland det roligaste jag vet. När det var slut ville jag börja om igen. Hamnade i tanto, mina älskade vänner journalisten och lärarinnan dök upp efter ett tag. Sen hängde jag i tanto några timmar, vid 20 kom huvudvärken...Big time. Så jag drog hem tidigt. Helt slut.

Idag var meningen att vi skulle till Grönan och se Lady GaGa, men alla var helt döda så det blev inget...
Legat hemma och sovit och slappat bara. Känner mig som jag håller på att bli sjuk, eller så är jag bara ovan vid känslan av att vara nykter? hoppas verkligen inte jag blir sjuk...  
En vecka kvar till jobb, min rygg är värre igen... suck.


Från igår efter paraden...  Hittade för övrigt mig själv på bild i Aftonbladet också.

Nu ska jag återgå till sömnen...

Kommentarer
Postat av: Ava

Vi är såna sexy ladies. :(

2009-08-03 @ 22:49:51
URL: http://bambibone.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0