Alla har vi varit fjortisar

Äntligen! äntligen fick jag häcken ur vagnen och gick till tatueraren. Snart börjar det, fortsättningen på min arm.
Nu ska vi göra en typ skiss för hela armen och sen "jobba av" på några gånger. Jag ser fram emot det så sjukt mycket! Tänkte ju att han som gjort mina blommor skulle göra klart den, men han är fullbokad tom Mars nästa år...  Stört. Antar att han är duktig som faan. Nu ska jag istället till en kille som kära Ava går hos som är grym också. Jag längtar, få lite riktiga, snygga tatueringar, inget hemgjort trams som ser ut som skit...  fy fan för sånt, blä. Jag fattar inte mig på sånt alltså. Har man bestämt sig för att tatuera sig, varför gå till någon bara för att den är billig? fast allt den gör ser ut som bajs... Den ska ju liksom sitta för resten av livet, är det inte värt att lägga ett ex antal tusen kronor på den då? Idioter...

Igår gick jag hem hela vägen från jobbet med fantastiska Jenny, det var väldans trevligt. Skönt att snacka med nån som tänker ungefär lika om vissa saker och ting. Idag promenerade jag runt söder med bästa Ava. Bjöd henne på mat på Primo, fy satan vad gott det är där. Nu är jag sjukt törstig...

Sen är det en grej jag blir lite smått irriterad på, eller irriterad kanske inte är rätt ord...  Den här himla "hajpen" runt Amandavardet.blogg.se eller vad den heter exakt...  Folk har klippt ihop en film av hennes miljoner filmer där hon står framför spegeln och sminkar sig och pratar med sin kamera typ. Nu cirkulerar den på FaceBook och folk gnäller och garvar åt den.
Ja, jag håller med. Hon ger ju inte ett direkt intelligent intryck, men, tjejen är seriöst bara 14 år. Give her a break.
Som jag sa till mina vänner idag, fy faan alltså, tänk om det funnits blogg och internet när jag var 14, fy satan vad jävlar i helvete vad jag hade gjort bort mig fullständigt! Vafan vi har alla varit 14 år och mindre klyftiga.
Hon kommer snart bli vuxen hon också.
Gsus.
Låt henne snacka med sin kamera och sig själv.
Låt henne vara fjortis för faan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0