Glam Pie

Då var denna helg slut. Det har varit en sjukt skön och rolig helg.

 I fredags direkt efter jobbet gick jag till Ankan med mina "kollegor". Satt där och töntade oss, nivån var ganska så låg kan jag säga...  Sen dök lite mer folk upp och vi drog upp till söder. Kom på att kära B hade lite fest så jag och snygga tjejen gick upp dit och drack upp vår alkohol. Hon och jag åkte sedan till Paradise och träffade några människor. Därinne träffade jag min kära vän Annica, det var på tiden! Roligt hade vi men tiden gick snabbt och drinkarna blev alldeles för många....   Vi hamnade på en bänk på södermalmstorg i typ  2 timmar och snackade blaj. På fyllan kommer man ju ingenstans direkt...
Så jag gick hem, eller till Skrapan där jag skulle sova. Kom dit 04,30 och däckade. Vaknade dagen efter kl.10 av KTH:aren som skrek ute i köket. Då gick jag upp och jag och B gick till donken och handlade mat. Tillbaka, käkade, sen kom Frisören. Jag fick blonda slingor och blev jättefin! B fick långt hår och blev jättefin! Hann äta en gång till på donken...
Sen låg jag och B i sängen och sov och kollade på barnprogram till typ 19,00 då jag tvingade mig själv att åka hem. Efter mycket skratt åt KTH:aren och hans kompis K.

Idag blev det shopping! Sjukt snygga skor! sjukt snygg tröja! även 2 par leggings, ett linne och en skjortklänning inhandlades. Just ja! kpte en tunnel med strass i till mitt öra, så fint blev det. Nu är jag glad och shoppingtarmen mår bra.

Här är mina nya fina skor. CPsnygga. Synd bara att allt inte syns så bra på bilden. Det är strass längs med sulan i fram också. Jag blev kär! jag såg dom för typ en månad sen och äntligen kunde jag köpa dom. Så fantastiskt fina. Längesen jag köpte ett par "dyrare" sneakers så det var på tiden.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej hej kika gärna in denna skvallerblogg!



http://intereastinggossip.blogg.se

2009-08-18 @ 19:01:48
URL: http://intereastinggossip.blogg.se/
Postat av: Cherry

Åh, me like! Vart köpte du skorna om man får fråga? ;)

2009-08-29 @ 13:26:53
URL: http://pinkcherry.blogg.se/
Postat av: CathyP

De är köpta i Gallerian i Stockholm.

Visst är dom fina? hade kunnat köpt dom i alla färger... så svårt att välja :)

2009-08-30 @ 09:59:40
URL: http://cathyp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0