Me love my plaja

I 4 dagar har jag legat på stranden från typ 11 till 17. Jag har nu lyckats få till en riktigt bra bränna. Jag ser ut ungefär som jag brukar göra efter en vecka i Grekland. Det är så det har känts dessa dagar. Har bara legat i min solstol, badat, ätit sallad, frukt, nötter och druckit massor av vatten. Det är såhär jag vill leva mitt liv har jag nu kommit fram till. Det är detta jag ska sträva efter. Hur det sen ska gå till rent praktiskt, logiskt och ekonomiskt har jag inte funderat ut ännu. Men jag smider mina planer...
Med lite vemod åkte jag idag hem ifrån "min" strand, med ganska stor risk för att detta var sista gången för i år. Jag älskar mi strand, den har allt! jag vill inte flytta härifrån för då kommer jag aldrig åka tillbaka hit. Det som är så skönt är att man behöver inte vara så jävla snygg, trendig och smal där, som på de flesta andra stränder. Jag hatar sånt. Som nu t.ex, jag har haft en bikini de här dagarna som är minst 6 år gammal, inte trendig för fem öre. Men bekväm och mycket bra.
Jag hoppas för guds skull att det blir minst en dag till i år jag får återvända med min solstol till min strand.

Min militärgröna "gamla" bikini, men åh så jag älskar den.

Som ni kanske förstår så fixade jag min cykel. På fredagsmorgonen klockan 08,00 gick jag till Shellmacken och pumpade den, hårt. Nu fungerar den alldeles utmärkt. Efter långpromenaden där på morgonen cyklade jag sen till stranden som sagt.

Jag vill inte att dessa dagar ska ta slut, men imorgon börjar verkligheten igen. Jobbdags. Fast jag är lite sugen på det måste jag erkänna. har ju varit borta i 7 veckor. Det är ganska lång tid det. Får se hur det går med ryggen. Har inte ätit medicin på 2 veckor nu, jag har inte ont direkt, men jag känner av smärtan tillochfrån... känns lite sådär, men jag måste ju prova att jobba iallafall.

Nu ska jag duscha och smörja in mig, så kanske jag får behålla brännan ett litet tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0