Remake

Jag visste det, jag sa ju det!
Den där listan jag gjorde för ett tag sen med mina 10 bästa musikvideos, kom ju på en idag som definitivt skulle varit med, så nu måste jag göra om den.

En remake på mina 10 favoritmusikvideos alltså:

1. Junior Jack - stupidisco
2. Aphex Twin - windowlicker
3. Chris Isaak - wicked game
4. Michael Jackson - thriller
5. Wham - last christmas
6. Justin Timberlake - what goes around
7. Benny Benassi - satisfaction
8. Framing Hanley - Lollipop Remix
9. Radiohead - street spirit
10. Britney Spears - I'm a slave 4 u

Kan ju tillägga att jag häromdagen såg den ocensurerade versionen av Junio Jack's - stupidisco. Genialisk är allt jag har att säga.
Hur kan något så bra bli ännu bättre tänker ni nu kanske? Googla på uncensored stupidisco så får ni se...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0