the less you give, the more I want


 
I will never be your stepping stone
Take it all or leave me alone

I will never be your stepping stone

I'm standing up or I'm on my own

And the less you give, the more I want so foolish of me

But I will never be your stepping stone
Take it all or leave me alone
I will never be your stepping stone
I'm standing up or I'm on my own





Jag tyckte det tjatades så mycket om Duffy då när hennes "Rockferry" släpptes, och hajpen runt henne var helt bisarr. Därför gav jag henne aldrig någon chans i princip, tänkte att hon är väl en i mängden av alla andra dom där tjejerna som jag inte brukar gilla.

Men (jag måste erkänna mitt misstag) hundra år efter alla er andra, har jag upptäckt vilken underbar platta "Rockferry" är. Jag älskar syrup & honey, I'm scared och framför allt, stepping stone, den framkallar så mycket känslor. Det gör ont i mig, på ett vackert sätt, när jag lyssnar på den, om och om igen.

Ofta brukar jag upptäcka musik i tid, men ibland är jag jävligt efter. Som nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0