tidsfördriv deluxe

12 HAR DU:
* Ett förhållande: Nej
* En bästa vän: Ja, flera
* Dejtat en av dina bästa kompisar: Nej
* Blivit kär vid första ögonkastet: Nej
* Kysst någon och sedan ångrat dig: Ja
* Några smycken som kostat över 1000 kr: Ja
* Några husdjur: Två katter
* Hamnat på polisstation: Nej

11 DAGENS:
* Klädsel: trosor och linne, bara varit hemma...
* Hår: utsläppt
* Låt: sultans of swing - Dire Straits
* Vill ha: sex
* Sjukaste: nope
* Saknad: näej
* Godis: inte det heller
* Tanke när du såg dig själv i spegeln första gången i morse?: Shit va sliten jag är fortfarande

10 FÖRSTA:
* Bästa kompis: oj, det va ju så länegsen.. minns inte
* Husdjur: katt  när jag var liten,,sen hade jag en kanin också
* Semester: Öland typ varje år, älskar Öland. Och Gräsö.
* Jobb: Oj. sommarjobb inom kommunen, målade lekparker och liknande.
* Köpta skiva: kommer faktiskt inte ihåg tyvärr. köpte sällan skivor, pappa fixade blandband.
* Piercing: Öronen, sen ögonbrynet som jag o mina vänner gjorde på mig. mamma började gråta så jag var tvungen att   ta bort den, det ångrar jag inte idag...  att jag tog bort den alltså.
* Konsert: Tomas Ledin tror jag. Skäms för att säga det.

10 SENASTE:
* Peronen som ringde dig: B
* Personen som du ringde: B
*Personen du sa 'jag älskar dig' till: Det var ett tag sen, men Aleks.
* Bilfärd: Hem till Stockholm
* Filmen du såg: North Country
* Gången du grät: till nåt djurprogram häromdagen
* Måltiden: Kebab med strips


9 SKULLE DU:
* Våga hoppa fallskärm: nej
* Våga hoppa bungyjump: nej
* Dejta någon med väldigt mycket tatueringar: Ja, ge mig nu!
* Kalla dig själv lycklig: Ja
* Hellre ta bilden än vara med på den: ta bilden
* Kunna gråta över en kille: Ja.
* Kunna gråta över en tjej: Ja.
* Ljuga för någon: nje det tror jag inte
* Kunna springa 50mil: hahah nä då skulle jag dö utan tvekan


8 VAD:
* Gör du just nu: smsar och hänger vid datan
* Ska du göra imorgon: Städa! handla lite också
* Säger du till dig själv när allt känns svårt: Sluta tyck synd om dig själv!
* Har du med dig in på bion: popcorn, cola och vatten
* Är det för färg på dina byxor: har inga för tillfället.
* Är det för väder hos dig just nu: solen har precis gått ner, inte ett moln
* Skulle du göra om du vann på lotto: köpa mig en lägenhet i en söderförort till Sthlm, om jag vann mkt, en lägenhet i stan.


7 BLANDAT:

* Är du blyg inför det motsatta könet: näe
* Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan: ja
* Luvtröjor: ja!
* Vill du ha några tatueringar eller piercingar: inga piercings. men massa fler tatueringar tack.
* Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta: väldigt olika, men tjejer tror jag.

4 VAL:
* Solnedgång eller soluppgång: uppgång
* Sommar eller vinter: Sommar! helst året runt
* Vilken ålder har varit bäst hittils: typ 21-22
* Sova på sida, mage eller rygg: rygg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0