man trodde Blondinbella var en parodi

Sitter och roar mig med att kolla in Youtube-klipp med bl.a Katrin Zytomierska.
Ramlade över klippet där hon diskuterar dom unga fjortistjejerna som bloggar "Kissi,Dissi och Pussy" kallade hon dom hahah!

Jag är lite smått kluven när det gäller Katrin. Jag älskar henne för att hon säger precis vad hon tycker och tänker. Såna människor som hon, är såna människor jag älskar. Inte rädda för vad folk ska tycka.
 
Sen är jag lite förvirrad över hur hennes åsikter går ihop med hennes förhållande med Bingo. Jag känner ju förstås ingen av dessa två personer, men jag undrar, eftersom Katrin hatar och spyr galla över alla Linda Rosing kopior och liknande, hur kan hon ha ett förhållande med honom? Är inte han den största manliga bimbon i Sverige? Eller är det bara mina fördomar? men han har ju haft ett antal såna där plastbrudar, och varit gift med minst en, som han dessutom gifte sig med efter typ en dag... alltså jag förstår inte hur det går ihop.
Jag tror att hon är för smart för honom.

Hursomhelst, jag skrattar så mycket åt henne, hon är så orädd och obrydd men kan samtidigt driva med sig själv. Hon kallar sig själv "eau naturel" men när dom andra påpekar att hon har färgat hår så lägger hon till att hon har extensions och garvar sedan... 

Ja, jag vet inte riktigt. Grejen är, sakerna hon säger är kanske inte alltid blondstämpelfria, men, att hon säger det hon tycker, och är som hon är, det gillar jag med henne. Som fan.
Jag läser hennes blogg, visst det är en massa trams snack, men den är jävligt underhållande.

http://www.youtube.com/watch?v=_dcSTfy_m28

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0