all I've got are these photographs

Jaha då var denna jobbhelg till ända. Smärtfritt försvann den.

Jag planerar fest i helgen med mina "gamla" kollegor, som på den gamla goda tiden, i Högalid. Den som bangar nu är utesluten ur gänget för alltid, det lovar jag. Ser fram emot den här festen sanslöst mycket!

Nu är det en sådan där period då det finns massa bra musik, då jag blir helt besatt. Det är ett tecken på att jag mår bra, när jag mår dåligt kan jag inte lyssna på musik överhuvudtaget. Kan tyckas lite konstigt men så funkar jag.
Dagens musiktips är alltså en hel del:
Rihanna - russian roulette
Rihanna - te amo
Rihanna - photographs, helt underbar!
Jason Derulo - watcha say,
som har samplat my favourite Imogen Heap!
Rihanna - hard
Rihanna - cold case love
Jeremih - break up to make up
Sean Kingston - face drop
3oh!3 & Katy Perry - starstrukk
Jordin Sparks - S.O.S
Timbaland feat. Nelly Furtado & SoSHy - morning after dark

Hela Timbaland och Rihannas nya skivor är fantastiska. Även Kid Cudis är grym! Lyssna lyssna lyssna!

Nu ska jag lägga mig i min soffa och se Flickan som lekte med elden som jag fortfarande inte sett, shame on me.
Imorgon är jag ledig, tvättstugan väntar på mig...


Tuff brud. SoShy.
Jag funderar på om tatueringen verkligen är äkta? Gillar inte sån där stil, men alltså sjukt hett på henne.
Tänk att Timbaland alltid hittar nya stjärnor till sina låtar, han är ju ett jävla geni den killen. Men det är väl hans jobb så...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0