because I'm worth it

Funderar på julklapp åt mig själv, eller räcker faktumet att jag, när denna vinter är slut, lagt ca 9000 på en tatuering? Hmm... vill ju så gärna ha de där bootsen... som jag visserligen inte kommer kunna ha sålänge det är såhär mycket snö ute, men vadå? jag är ju värd dom, eller? Jo. Klart jag är. Utan tvekan.

I förrgår kväll gick jag till träningen direkt efter jobbet, tränade HÅRT och var sjukt nöjd och galet svettig när jag var klar efter 1,5 timme. Åkte till mitt nya favoritcentrum Liljeholmen och köpte mig minimorötter och lite nötter till kvällsmat. Kom hem och däckade typ. Vaknar några timmar senare, fryser ihjäl. Lyckas somna om. När jag vaknar nästa gång svettas jag och det bultar i hela kroppen, då insåg jag att det är helt omöjligt att jag kan gå till jobbet. Lyckades fixa så jag kunde vara hemma, sov heeela dagen igår, till 17,00, var så dålig och hade ont överallt och kokhet. Släpade mig till soffan sen och såg Mad Men på kvällen, sen var jag så trött igen så jag somnade. 
Jag var livrädd och tänkte: nu får jag svininfluensan, där fick jag liksom för jag varit så kaxig om det här med att inte vaccinera mig.
Så vaknar jag idag, och känner mig nästan frisk, alltså inte frisk men sådan skillnad mot igår.
Nu undrar jag om man kan träna sig sjuk, ifrån ingenstans liksom, är det möjligt? Jag fattar ingenting vad det är för konstigt med min kropp..

Nu ska jag fortsätta kolla på Mad Men under mitt täcke.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0