fredagkväll 091204

Ojojoj.
Var ska jag börja?

Onsdagen blev riktigt lyckad, trots min smärta, men den försvann, eller bedövades, lyckligtvis av all alkohol...  Vi hade en sjukt trevlig förfest hemma hos Theres.
Väl inne på gamla Hirschenkeller var det skoj, men alla dessa drinkbiljetter gjorde mig ordentligt jäkla full...  Vi gick alla till Ankan vid 01,00 och dansade och hade allmänt skoj. Till slut tror jag att jag drog för jag hade sjukligt ont i huvudet och var riktigt trött. Begav mig till skrapan där jag blivit erbjuden en sovplats tidigare under kvällen.
Vaknade med förbannat ont i huvudet igår, snackade lite med KTH:aren innan jag drog hem. För första gången på väldigt väldigt länge hade jag lite ångest, trots att jag verkligen inte hade något att ha ångest över. Men mådde sådär konstigt ni vet, nere och bakis och dålig. Till råga på allt så hade jag dessutom min smärta.. så när kvällen närmade sig insåg jag att jag måste göra något åt detta. Åkte helt enkelt in till akuten och blev där ett bra tag. Älskade bästa Ava kom och hämtade mig och skjutsade hem mig sedan.

Dessutom denna fantastiska dag till ära, så hann jag återigen förvånas över hur vissa människor fungerar och tänker. Eller inte tänker överhuvudtaget. SUCK. Jag säger då det...

Ikväll har jag haft grym TV-kväll. Först nypremiären av På Spåret, som jag älskar, även med förändringarna. Sedan Skavlan, med bl.a Dolph Lundgren och Shakira. Herregud, jag måste ta tillbaka allt jag sagt och tänkt om Dolph, för han var inte alls så som jag trott, och sen Shakira, ojoj... vilken tjej. Hon ligger väldigt högt på listan kan jag säga, ännu högre efter jag såg henne på TV ikväll.

Nu tänkte jag gå och sova, ska jobba i helgen och behöver alla krafter jag kan få.

Väldigt sällan lägger jag upp bilder på heta killar här, av den enkla anledningen att jag helt enkelt tycker tjejer är så mycket snyggare. Men, det finns en kille jag skulle göra typ allt för, och det är denne man:




Johnny Knoxville.
DAMN.

Kommentarer
Postat av: Ava

Johnny är fan het!

Och bäst kan du vara. Puss älskling.

2009-12-06 @ 14:53:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0