Skavlan for president

Älska SVT:s fredagkvällar, jag säger bara det. Skyndade mig hem ifrån min träning, där jag för övrigt körde slut på mig själv totalt, jag är glad om mina lår lever imorgon om man säger så...  missade någon minut i början på Skavlan, men hann ändå se hans finalavsnitt, och villket avsnitt! Will & Jada Pinkett Smith och Robbie Williams. Helt fantastiskt, även en tjej vid namn Esperanza Spalding var där. Kvällens avsnitt var väldigt inspirerat av hela Nobels fredspris grejen. Nu efter kör dom hela underhållningen ifrån Norge, ärligt så tog jag fram skämskudden när WyClef sprang runt och fick alla pensionärer till att försöka med någon gangstadans... men jag tror fan att kvällens pinsamhetspris tog Erik i Idolfinalen, han vann och det var han värd tycker jag, dock tog han upp sin flickvän (tror jag) på scenen och det blev riktigt smörigt och pinsamt. Usch.

Jag är lite kär i den här mannen, han är så söt!

Det bästa avsnittet hittills var ändå detta, Melody Gardot saknas på bilden dock. Jag tycker dom ska släppa en DVDbox med alla avsnitt! Den vill jag ha isåfall.

Nu ska jag sova för jag svimmar nog annars, sjukt trött. Hoppas min smärta i muskeln i ryggen inte kommer tillbaka ikväll, måste sträckt mig på träningen igår, vaknade 00,30 inatt och kunde inte röra mig utan att dö typ. SÅ ONT. Tvingade mig upp och tog en alvedon forte + voltaren, sen somnade jag gott... inte känt något speciellt idag så hoppas inte.

Natt natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0