blaj blaj

Orkar inte skriva så mycket om min sorg för tillfället.
Men du kommer alltid finnas i mitt hjärta min älskade bebis Siroco.
För alltid saknad.
Min kärlek.

inte skrivit på länge bl.a pga detta.

Sen har ju faktiskt en del roligt hänt oxå.
Haha jag och B var o spelade bingo i bingohall i fredags. Mycket underhållande. hoppades ju på att vi skulle vinna massa pengar, men icke. Men jaja, det va skoj iaf :P
Jobbade i lördags, massa massa massa folk.

Kvällen spenderades med en mycket snygg och rolig tjej. Som t.o.m fick mig att kolla på skräckfilm!
Detta fenomen har inte hänt på mycket mycket länge... Grejen e att jag gillar ju skräckfilmer, bara det att jag får sjuka mardrömmar efteråt. Länge. Och mår dåligt lixom.

Var ute oxå förra veckan, ojojoj, massa massa alkohol. Skönt! jag älskar att va full :)
Och även då spenderade jag kvällen med denna snygga tjej. Mycket rolig kväll.

Helgen som kommer skulle jag väldigt gärna vilja gå ut, men vet inte om plånboken håller med tyvärr.
Fortfarande har jag inte sett röken av pengarna Malin är skyldig. Och helt plötsligt har hon gått under jorden, totalt. Inte ett ljud.
Skönt det känns att ha vänner man kan lita på tycker jag.....öh???
Väx upp säger jag bara. herregud. vafan du börjar ju likna en viss person i beteendet...

mina tankar snurrar kanske alldeles för mycket runt en viss person nu om dagarna. känner mig nästan lite patetisk. men vafan. man lever bara en gång.
man måste våga för att vinna...

Nu ska jag och Cosmos hoppa i säng strax. Förhoppningsvis ska jag på bio imorrn.

nightie night






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0