finally friday

Fredag igen. Finally. Jag ska gå ut i helgen iaf! skoj skoj skoj!
kanske tom både imorrn och lör, vi får se vad som händer. Ska ju dessvärre inventera på lördag kväll, men efter det är utgång med B  planerad.
Sovmorgon imorrn, börjar 11, men måste va i Akalla kl9 för att fixa alla försäkringspapper och skicka in så jag får tillbaka lite pengar snart.
Önskar jag fick tillbaka min älskling istället....  Inatt drömde jag en hemsk mardröm...vaknade och grät.  Den handlade om min älskling Siroco...  <3

Jag önskar mig ganska mycket för tillfället. Tex att det ska sluta hända jobbiga, tråkiga och hemska saker. Att allt i mitt liv bara kan flyta på, att jag kan få vara lycklig rakt igenom lixom. Det var längesen känns det som.

Nu ska jag sova, och imorgon vakna upp till en bättre dag än idag.
Hoppas på att kvällen imorgon kanske bjuder på nån form av sällskap med den mörka skönheten. En stund iaf. Då skulle jag vara lycklig. patetiska jag, well well...

sov gott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0