sova snart....

ja men det blev en ganska bra onsdag ändå. Varit på dåligt humör, pga olika saker. Men var o tog en fika med B på Espresso House i skrapan o snackade av mig lite, så jag blev på mycket bättre humör efter det.
Suttit o gått igenom resultat för avdelningarna idag...pust. Siffrorna snurrar fan fortfarande i mitt huvud....  Men vi löste det mesta iaf :) skönt.
Undra vad man ska hitta på i helgen då? inte en spänn har jag, eftersom jag inte fått mina pengar av Malin (igen!) Jag undrar seriöst hur vissa människor tänker.... SUCK.
Så det blir väl en lugn helg. Lika bra det.

Nästa fredag är det löning. Skönt.
Nä nu ska jag gå o sova snart....ska upp tidigt imorrn. Igen.

You know that I've seen
Too many romantic dreams
Up in lights, fallin' off
The silver screen

My heart's like an open book
For the whole world to read
Sometimes nothing-keeps me together
At the seams


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0