jaha då var det lill-lördag igen

Alltså, människor är så fulla av skit. Vissa sprutar det lögner och skitsnack ur konstant.  Var faan är världen på väg??
Vad hände med "what you see is what you get" lixom? falska jävlar...
Jag är 100% seriös när jag säger detta nu; HELLRE står jag helt ensam, utan en enda vän, än att ha folk runt mig som tramsar och ljuger och beter sig. Fy faan för sånt alltså.
Jag är vuxen och inser ganska lätt och snart vilka som är "på riktigt". Sen kan man ju ha vissa såna här människor runt sig ändå, men aldrig som nära vän, No way...  såna människor mår man bara dåligt av. Och gissa hur dåligt dom själva mår som håller på ?

Varit och töjt öronen igen idag, det gör ont som fan i mitt vänstra öra, känns typ NOLL i mitt högra. Skumt. Fick iaf en liten tunnel nu, finally...

Får lite lyckokänslor ibland, trots all min misär för tillfället. Sjukt söt och snygg tjej e anledningen.

Nä nu måste jag sova. Måste samla krafter till fredag.
Antagligen en av dom jobbigaste dagarna i mitt liv....     

<3 Siroco



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0