Slut på ännu en helg

Ännu en helg slut.
Shit dom senaste veckorna har jag kommit hem typ 16 på lördag eftermiddagen, alltså inte varit hemma sen fre morgonen. Helgerna har bara försvunnit. Men jag ska fan inte klaga, det är inte som att jag haft tråkigt.
Förra helgen bjöd på förfest på 19e våningen(!) på söder, sen vidare till connection där min kära vän B hittar en femhundring precis när vi kliver in :P
Så hon, jag o J gick direkt till baren o beställde shots o drinkar för 800 spänn... gissa hur den kvällen slutade...haha
Kollar mitt konto dagen efter o tänker:vafan har jag köpt flera ggr som kostar 136 spänn?! SHIT! DRINKJÄVLARNA!
haha OMG. jaja, kul var det iaf.
Träffade B o käkade kebab-buffé på lördan, o snackade skit. Sen hem o sov bort resten av dan, käkade pizza o sen var det film o Lword till halv åtta (!) på söndagmorgonen....
Sov bort det mesta av den dagen oxå. Fast jag pallrade mig iväg till Aspis o såg "Mia & Klara" o käkade tacos iaf. FAN! insåg nu att jag precis missat det idag, helvete....

Varit en hård vecka på centralen, men rolig.
Fredagen bjöd på O'learys först med lite blandat folk, sen vidare till Skrattande Ankan, där lyckades jag ju bli full oxå. Sen efterfest o sen blev det ingen sömn förrän typ 6,30.... Men grymt var det iaf.
Hem o sov nån timme, försov mig lite smått till inventeringen igår kväll. Käkade Donken o sen var det inventering som sagt. B och jag tyckte det var lite tråkigt att gå hem på en gång så jag tog m henne till Skrattande Ankan och visade detta fantastiska ställe :P   Snackade skit och klockan blev mycket igen! Var hemma typ 2.

Idag fick jag asont i magen, egentligen skulle jag in till jobbet men jag får åka in tidigt som faan imorrn istället. Sjukt mycket att göra imorrn på jobbet!!! men men, jag e ju grym så de e lugnt :P

Nu ska jag pallra mig ner till kiorren o köpa cigg. Sen blire en dusch o lite LWord o efter det, sängen....

Later babes


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0