vuxna människor?

Hur kan vuxna männiksor bete sig som småbarn? som rabiata tonåringar.
Inskränkt, rasistisk, fullproppad med fördomar, hyseriskt rädd för nytt i allmänhet. nya miljöer, människor, saker osv. Totalt okänslig. och fruktansvärt egoistisk!!!
Känns förjävligt att jag lyckats få en av dom här människorna till förälder.
Om saker vore annorlunda skulle jag bryta. Fullständigt. Men jag kan inte. Hur mycket jag än vill.
Det finns bara en människa som kan få mig så arg och frustrerad.
Och att den människa jag älskar mest i hela världen, har valt att leva med den här idioten, det är helt jävla sanslöst.
Jag står maktlös.
29 år är fan tillräckligt lång tid.
Snart spricker jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0