obsessed

Alltså jag vet, jag är störd.
Jag har läst "the Dirt" . Inte kunnat släppa den i princip. Det är en av de bästa böckerna jag läst!
Jag har aldrig varit ett Mötley Crüe fan. Kommer ihåg att min syrra (hon är född -72) hade affischer i hela sitt rum med dom. Och att jag fick höra dom dagarna i ända. That's it typ.
Nu köpte jag boken, och jag blir som besatt!
Den har lixom allt. Jag har hållit på att spy ett flertal tillfällen, dom är så jävla vidriga och äckliga ibland. Jag har skrattat så jag fått ont i magen. Och jag har gråtit så tårarna sprutat ur ögonen typ.
Nu är jag helt förkrossad för jag läst ut den. Jag får nu nöja mig med att lyssna igenom deras skivor.
Så, jag säger bara: LÄS DEN!



Faan att man inte var typ 18 då i början av 80talet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0