090705

Ångest i 180. Minst sagt. Nu kan jag ju lika gärna gräva ner mig nånstans. Typ. Imorrn är den stora dagen. Tur att jag ska åka bort känner jag.

Jaja, har haft en jävligt bra helg. En av dom bästa på ett tag.
Fredagen bjöd på Debban, äntligen fick jag hänga med Ava igen, som var alldeles för längesen, det kändes nu när vi sågs. Vi satt och hängde och sen skulle vi gå till Kolingsborg, men vände och gick tillbaka till Debban. En liten promenad hemåt och sen blev det sängen.
Igår var jag i Skärholmen, skulle ju ha en hundsele till Bagheera, men såklart fanns ingen i rätt storlek, så jag fick åka in till stan och köpa en istället. När det var fixat träffade jag Ava, Elli och Jenny och hängde på söder i några timmar, blev medbjuden ut men av olika anledningar valde jag att åka hem, vilket jag snabbt ångrade. För faan va tråkigt jag hade. Så pass tråkigt att jag somnade typ 22.
Idag var en seg dag, men åkte in till söder och spenderade eftermiddagen med Elli och Jenny, en perfekt slapp söndag.

Nu sitter jag här. Klockan 10 imorrn ska jag vara i skärholmen, skynda mig hem för då kommer föräldrarna. Vi ska typ käka och sen åka till stugan direkt. Jag har inte packat en endaste liten pinal ännu! Jag ska ju vara borta i närmare 2 veckor (tror jag) så jag måste ju ha en del grejer med mig. Så nnu har jag lite smått panik och borde verkligen packa, men har såklart fastnat här vid datan. Ett ryck måste göras snarast.

Så nu blir det rätt dött här ett tag. Kommer inte ha någon data. Det ska bli helt fantastiskt.

Nu måste jag faan packa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0