090725 Lördag

Var på söder vid zinken igår kväll med brudarna, det blev ganska kort men skoj häng där. Efter det käkade vi utomhus vid zinken.
Nu börjar det närma sig på riktigt med Pride, fantastiskt. Imorrn ska det smidas lite planer och sen blir det Hary Potter på bio med bästa B. Som jag har längtat efter denna film, me love Harry Potter.

Vaknade 8 imorse av att det var satans varmt! Då började även mina kära grannar ovanpå hoppa, slänga grejor i golvet, spela ashög musik och kolla på Tv på högsta volym, faan! Så sova var  ju inte ens att tänka på, legat och kollat på Heroes och det tänker jag fortsätta med. Vädret är ju skit idag igen. Ska fixa lite tacosallad och lägga mig tillrätta i soffan.

Kanske sova lite till först? mm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0