090727 måndag



Japp då var det igång, eller ja lite iallafall. Parken har inte öppnat än men ändå.
Fy faan va trevligt det är med Pride. Var i stan idag och sprang runt som en tok och såg alla härliga bög- och flatpar. Lovely.

Jag och A var på jakt efter outfit till årets parad. Förra året var ju en succé så vi har lite att leva upp till i år, men vi lyckades ganska bra. Lite finslip kvar, det tar vi imorrn.
Så undrar jag om det blir partei imorrn då? hoppas på det.
Idag har jag sjukt ont i fötterna för jag tog på mig ett par skor som jag typ aldrig använt, och sen gick jag runt hela Sthlm. Det gör lite ont nu. Följde med B hem och hoppades på plåster eller nylonstrumpor. Inget av det hade hon. En stay-up hittade hon, så jag klippte bort spetsen och delade den i 2, men då var ju tårna ute i det fria på ena foten, så jag tog en liten gummisnodd och löste problemet. Jättefint blev det.

Nu ska jag sussa kudde, Gonatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0