En natt på balkongen

Jag sov på balkongen inatt, och oj oj oj vilken bra idé det var. Så fruktansvärt skönt. Vaknade inte en enda gång förrän vid 07,30 imorse när ungjävlarna vaknade till liv. Då gick jag in, och tur var väl det. Annars hade jag nog vaknat av att det ösregnade på mig, eftersom det kom ett oväder efter någon timme. Jäklar vad det regnade! och åskade, usch jag är rädd för åska, fast idag var det helt okej.

Nu är jag bara seg, för seg för mitt eget bästa. Måste verkligen iväg och handla lite, jag ska åka till Skärholmen, ska bara slå mig själv i huvudet med något hårt först, så jag vaknar ordentligt. Sen ska jag hem och sova lite.
Ikväll blir det Debban! åh så tervligt det ska bli. Jag ser fram emot det massor.

Det var kanske lika bra att det inte var sol idag, min kropp behöver nog vila lite från solen. Fast nu är det ju fint och jag är väldigt sugen på att dra till beachen, men idag blir det inget. Men då tänker jag "tänk om det här är sista soldagen? det kanske blir regn varje dag nu fram till 10/8" (då börjar jag jobba) då missar jag ju liksom den sista chansen till sol! Men vafan en dag till med sol måste det ju bli på en hel månad, mer än så tillochmed, eller? Annars kommer jag seriöst flytta till ett annat land.

Nä jag ska väl klä på mig och dra iväg nu, bara vila i soffan lite först...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0