första Juli

Näe, nu går jag och lägger mig igen. Här har jag suttit och väntat på solen men molnen vägrar ju försvinna. Faan.
Har iallafall gjort någonting vettigt idag. Tvättat. 
En fördel med detta väder iochförsig är ju att det blir skönare inomhus, ahh, äntligen lite luft liksom.

Får se om jag är pigg idag och ikväll, om jag orkar träffa Ava sent på Debban, jag hoppas det, behöver komma ut på krogen och se lite hetingar. Jag har blivit så jäkla bekväm och nöjd i mitt singelliv så jag orkar knappt gå ut, nä illa är det inte, ännu.

Jag vill sola!! Grrr...


Det var längesen jag hade sådant sug efter en solsemesterresa, jag villl så gärna dra iväg en vecka till Zakynthos i slutet på Aug/början på Sept. Men det kan jag glömma innan jag ens tänker tanken. Inte en chans att jag får ledigt en vecka då. Suck.
Detta är på Rhodos för nåt år sen. Åh jag vill vill vill...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0