Inte igår


Det var för fan inte igår jag tyckte en kille var sjukt sexig i en serie, men nu så.
Sylar, förjävla het. Precis sett de 2 bästa avsnitten i hela serien tror jag. CP.bra. Och så mitt i allt bra så spelas en låt som jag gillat sen jag var liten, en av min mammas favvolåtar, Runaway med Del Shannon., och inte i vilken scen som helst, utan en så jääävla snygg scen med Sylar! Jag dog! Det kunde inte bli mer perfekt! Kolla på avsnitt 21 säsong3, när Sylar sitter i bilen... sen kan ni kolla avsnittet innan, där Tracy fryser allting till is, sjukt snyggt.

Vad ska jag säga? jag är kär, totalt förälskad. Och fullkomligt supertöntig. Gillart.

http://www.youtube.com/watch?v=4gXsmEU9WbE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0